vrijdag 26 september 2014

Designbloks bij Action


Action heeft 6 prachtige dubbelzijdige designbloks in de winkel liggen. 
De prijs hiervan is (en jullie zullen wel schrikken)  € 1.99 per blok
Hiervoor krijg je 24 vellen, dubbelzijdig bedrukt, 25 grams zuurvrij papier.
Zo mooi

Uit één vel haal je 2 dubbele kaarten 15 x 15cm

En vergeet natuurlijk niet de mooie werkstukken die je hiermee kunt maken.


Als klap op de vuurpijl mag ik deze set ter beschikking stellen bij 1300 volgers.
Ik zit er al bijna, dus dames ben er vlug bij.

Wat moet je hiervoor doen;


1.  Meld je aan als volger

2. Vermeldt je naam en URL m.b.v. Mr. Linky

3. Plaats de foto van de Design bloks op je eigen Blog met een link naar mijn blog.

4. Laat een berichtje achter




Ik zie dat er 2 keer Mr Linky op staat. Helaas krijg ik deze niet verwijderd.
Gebruik s.v.p. de eerste.


41 opmerkingen:

  1. Wat een gave aktie. Heb hem direct op mijn blog gezet. Veel succes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige Candy Petra, ik doe dan ook graag mee,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de kans !!! Volger was ik al lang ;) Iedereen succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooie papierenblokken.
    Ben zaterdag nog geweest en toen hadden ze geen enkel papier blokje. Weet gelijk aankomend weekend wat ik wil gaan doen. Hoop wel dat ze ze dan hebben, want merk wel dat er veel verschil bij de actions

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie blokken en wat super dat je ze weg gaat geven! ik doe graag mee, groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende blokken, en dat voor die prijs! Ik doe heel graag mee met je verloting, super dat je dit doet.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha,

    Ik heb die blokjes gisteren ook gaan halen. Maar ik wil die ook nog wel winnen, hoor. Zo'n mooi papier.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige blokjes designpapier Petra, die zou ik wel heel erg graag hebben ....erg hé super leuk dat je ze gaat weggeven
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een leuke candy geef je weg.
    en wat voor een hele mooie papier blokken?
    Nou ik wil wel een kansje wagen.
    succes iedereen die meedoet.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Petra bijna 1300 Volgers!! Doe graag aan je verloting mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Petra,het lukt mij niet om mijn naam te plaatsen bij Mr.Linky.
    Ik vind het schitterende blokken en loot heel graag mee.
    Hoop dat ik zo ook mee kan doen?
    Groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zeg ,lijken me heel erg mooi., dus doe graag mee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke blokken mag je weggeven Petra, wie wil daar nu niet gebruik van maken, en volger ben ik al een hele poos.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk meegenomen nietwaar? Mooi zijn ze zeker. Hopelijk krijg je nog meer volgers Petra. Veel succes iedereen. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, die zijn mooi zeg. Om mijn inspiratie weer op te krikken. Ik doe graag mee! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, dat is echt een leuke candy. Prachtige blokken. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf, die blocks zien er heel gezellig uit, perfect voor elke gelegenheid, ik doe graag mee en plaats natuurlijk een link!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ik heb net ook nog het overgebleven blok bij de action gekocht ze zijn super goedkoop...dus probeer hier ook een gokje te wagen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtblokken om jou mooie voorbeeldkaarten mee te maken...wie wil dat niet????
    liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn super! Wat leuk dat je ze mag verloten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Nou wat een te gekke Candy, ik doe graag mee,
    want dat papier ziet er echt te gek uit.
    Ik heb de foto op mijn blog gezet hoor ☺

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw heel mooi papier
    Leuk dat je een give-away doet Petra
    ik doe graag mee en ga nu meteen de afbeelding op mijn blog zetten
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke actie, Petra.Ik doe graag mee. Ik ga de foto op mijn blog zetten.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Petra,
    wat leuk dat je zomaar papierblocs weg mag geven.
    Ik heb er wel een paar, maar papier kun je nooit genoeg hebben!! Dus ik waag graag een kans en plaats de foto op mijn blog.
    Enne... wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik heb net de foto op mijn blog gezet ik dacht dat het alleen was als je volger werd maar ik volg je al een poosje ik zag dat er al meer waren die jou al volgde dus wil ik graag een gokje wagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello Petra! you have a very nice blog and I'm your newest follower! I keep my fingers crossed for you reaching your follower goal. :)
    I put your candy on my sidebar too. :)
    Hugs,
    Natalie
    INKognito
    Stop by for my Birthday Candy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hello!
    You are almost there - at 1300 folowers. Thanks for oportunity to win these lovely candy.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sem tvoja 1289. spremljevalka in upam na malo sreče pri bonbončku. Lep pozdrav iz Slovenije.

    BeantwoordenVerwijderen

  30. Hi, Petra!
    I´m your 1290 follower
    Valerija from Slovenia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Petra, danke für das tolle Candy ich glaube ich bin der 1291 Anhänger
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Pozdrav s Slovenije, sem tvoja 1292 spremljevalka.
    Marija

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Pozdrav s Slovenije, sem tvoja 1292 spremljevalka.
    Marija

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig papier!! Ik zie dat ik nog kans maak op deze mooie candy. Bedankt Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Already a follower. Shared on my blog. Thanks for the chance.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey what a lovely candy!!! I think your linky tool is not working so leaving my details here. I am ur 1297th follower and url link is www.madewithlovencare.blogspot.in
    Love to win these paper blocks!!!

    Hugs
    Vinita Jain

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hello, Petra.
    thank you for a chance to win such a lovely candy.
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Such gorgeous papers. Thanks for the chance to win them. Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  40. These are so pretty! Thanks for the candy offer and it's so amazing how many followers you have reached. Hugs, Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...